Stawki na rynku międzybankowym


WIĘKSZY. LEPSZA usługa. Najlepsze wrażenia. Przerywane usługi mobilne i bankomatowe Aby lepiej Ci służyć, PNB będzie wykonywać regularne czynności konserwacyjne od 3 marca (piątek), 11:45 do 5 marca (niedziela), 17:00. W tym okresie mogą wystąpić nieregularne usługi związane z bankowością mobilną i transakcjami w bankomatach. Dla Twojej wygody wykonaj transakcje finansowe i płatności rachunków przed wspomnianymi datami. Osoby zarejestrowane w bankowości internetowej i bankowości telefonicznej nadal mogą przeprowadzać transakcje za pomocą tych kanałów. Zapewniamy, że podejmujemy wszelkie niezbędne kroki, aby zminimalizować zakłócenia w tym okresie. W razie wątpliwości możesz skontaktować się z Biurem obsługi klienta PNB pod numerem (632) 573-8888. Dziękuję za kontynuację patronatu. Zawiadomienie o opłatach uśpionych Z dniem 1 maja 2017 r. PNB stosuje nowe zasady dotyczące opłat uśpionych zgodnie z okólnikiem BSP nr 928 Zmiany w regulaminie opłat za usługi detaliczne w zakresie usług bankowych i rachunków depozytów nieaktywnych. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji. Doradztwo w zakresie PCHC Check Image Clearing System (CICS) Informujemy, że od 19 stycznia 2017 r. Wszystkie lokalne i międzyregionalne pozycje rozliczeniowe będą wysyłane bezpośrednio do Filipińskiej Izby Rozliczeniowej (PCHC). Nie będzie już lokalnej wymiany kontroli fizycznych na jedną notatkę nr 3278 PCHC w dniu 29 grudnia 2018 r. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji. Zawiadomienie o płatnościach PhilHealth Od 20 lutego 2017 r. (Poniedziałek) oddziały PNB nie będą już akceptować płatności pozagiełdowych na rzecz Philippine Health Insurance Corporation (PhilHealth). Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji. WAŻNA DORADZTWO Dla wszystkich cenionych klientów PNB, zgodnie z wymogami BSP dotyczącymi przejścia na karty oparte na chipie EMV, PNB rozpocznie zastępowanie starych kart bankomatowych nowymi i bezpieczniejszymi kartami ATM obsługującymi chipy EMV za darmo przed końcem grudnia 2018 r. . Kliknij tutaj po szczegóły. Aby uzyskać więcej informacji na temat technologii chipów EMV, kliknij tutaj. Bankowość elektroniczna Porady na temat bezpieczeństwa w zakresie ochrony konsumenta - Zawsze upewnij się, że korzystasz z właściwej strony internetowej. Uważaj na fałszywe lub podobne strony internetowe, które mają na celu oszukać konsumentów. Pamiętaj, że legalny adres strony internetowej PNB to pnb. ph - Zawsze korzystaj z oficjalnego sklepu Apple App Store, Google Play lub Microsoft Store, aby pobierać aplikacje online lub mobilne. Nie ufaj zewnętrznym targom aplikacji. Świadomość bezpieczeństwa w Internecie Zakupy online zaczęły rosnąć zgodnie z postępem technologicznym i stały się bardziej preferowaną metodą zakupu. Taki wzrost i zaliczki powodują również różne obawy dotyczące bezpieczeństwa, których nie należy przyjmować za pewnik. Dzień po Święcie Dziękczynienia to więcej niż jeden dzień, aby przetrawić ucztę wczoraj. Jest to także pierwszy oficjalny dzień sezonu zakupów wakacyjnych, znany jako Czarny Piątek. Z drugiej strony, Cyber ​​Poniedziałek jest poniedziałkiem po dziękczynieniu, w którym ludzie są przekonani do robienia zakupów w Internecie. Czarny piątek i Cyber ​​poniedziałek kojarzą się z okazjami, wczesnymi godzinami otwarcia i świątecznymi zakupami. Wielu doświadczonych kupujących i łowców okazji oczekuje na emocje związane z zakupami w te dni. Niestety, złodzieje również przewidują ten pracowity sezon, ponieważ starają się przekształcić nieświadomych klientów w ofiary Czarnego Piątku i Cyber ​​Poniedziałku. Bank podaje te wskazówki dotyczące bezpieczeństwa w Czarny piątek i Cyber ​​poniedziałek - w tym w te wakacyjne zakupy. 1. Zabezpiecz się Przed surfowaniem po Internecie zabezpiecz swoje komputery osobiste, aktualizując oprogramowanie zabezpieczające. Każdy komputer powinien mieć oprogramowanie antywirusowe, antyspyware i antyspamowe, a także dobrą zaporę ogniową. Dbaj o prywatność swoich danych osobowych i bezpieczeństwo swojego hasła. Nie odpowiadaj na prośby o weryfikację hasła lub danych karty kredytowej, chyba że zainicjowałeś kontakt. Uprawnione firmy nie skontaktują się z Tobą w ten sposób. 2. Transact z renomowanym sprzedawcą internetowym. Kupuj firmy, które znasz i którym ufasz. Sprawdź informacje dodatkowe, jeśli planujesz kupić od nowej lub nieznanej firmy. 3. Zaufaj swoim instynktom. W razie wątpliwości, nie. Uważaj na okazje od firm, z którymi jesteś nieznany, jeśli brzmi to zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, to prawdopodobnie oszustwo. 4. Upewnij się, że płatność online jest bezpieczna i niezawodna. Użyj bezpiecznych stron internetowych do zakupów. Poszukaj ikony zamkniętej kłódki u dołu ekranu lub https w adresie URL. 5. Wykonaj swoje badania: porównuj zakupy i zapytaj w okolicy Aby uniknąć kupowania podrobionych produktów, dokładnie sprawdź produkty, które chcesz kupić pod kątem oznak brakujących informacji (informacje o produkcji, gwarancja, kody produktów itp.), Zepsute lub brakujące plomby bezpieczeństwa, różne lub niekompletne opakowania oraz subtelne lub oczywiste zmiany w logo firmy. 6. Kontynuuj transakcję, jeśli czujesz się pewnie i bezpiecznie. Zakupy online nie muszą być walką, należy cieszyć się tak długo, jak długo czujesz się pewnie i bezpiecznie. W Internecie jest wiele do odkrycia. Zawsze pamiętaj: uwaga: kupujący uważnie kupujący Jako konsument, zarówno w środowisku fizycznym, jak i online, musisz zachować czujność, skrupulatność i rozeznanie. Bardzo ważne jest, aby uważać na oszustwa online, aby uniknąć żmudnego procesu i niedogodności związanych z odzyskiwaniem jakichkolwiek szkód. Źródła: Departament Handlu i Przemysłu Departament Sprawiedliwości - Urząd ds. Przestępstw Cyberprzestępczych Prepaid MasterCard Advisory Drodzy cenni klienci, Obecnie aktualizujemy nasze funkcje bezpieczeństwa online, aby lepiej Ci służyć. W związku z tym, z dniem 5 października 2018 r., Tymczasowo zakończymy transakcje online za pomocą karty debetowej lub przedpłaconej MasterCard. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji. Ważne porady W ramach mandatu Bangko Sentral ng Pilipinas (BSP) do wdrażania zabezpieczeń EMV będziemy ulepszać nasze systemy, aby lepiej Ci służyć. Pragniemy poinformować, że następujące usługi będą niedostępne w tym okresie aktualizacji systemu. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji. Ogłoszenie Narodowy Bank Filipiński sprzedaje swoje prawa i odsetki w związku z niektórymi nieskutecznymi rachunkami poprzez AUKCJĘ PUBLICZNĄ. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji. Ważne porady Jako nasz cenny klient, naszym najwyższym priorytetem jest zapewnienie pełnej ochrony Twojego konta. Zgodnie z okólnikiem 706 BSP informacje o kliencie i wzory podpisów należy aktualizować co dwa (2) lata dla kont oszczędnościowych i co roku dla kont sprawdzanych. Kliknij tutaj po szczegóły. ENJOY codzienna bankowość z najnowszą kartą PNB Priority One MasterCard i TAP MasterCard Dobra wiadomość PNB Priority One MasterCard i TAP MasterCard są teraz wzbogacone o dodatkową warstwę ochrony przed oszustwami i oszustwami dzięki technologii chipowej EMV. Teraz masz więcej swobody i wygody, aby bezpiecznie uzyskać dostęp do swoich finansów z dowolnego miejsca, tutaj i za granicą, za pośrednictwem różnych kanałów 247. PNB jest teraz zgodny z EMV. PNB wydaje teraz karty Priority One MasterCard i TAP MasterCard wzbogacone o technologię chipową EMV. Wkrótce wszystkie karty debetowe i przedpłacone PNB zostaną wyposażone w tę technologię, aby zapewnić klientom, że ich transakcje kartą są bardziej bezpieczne zgodnie ze standardami EMV. Wprowadzenie globalnego standardu EMV przez PNB ma na celu postawienie na pierwszym miejscu klientów poprzez zwiększenie bezpieczeństwa urządzeń do obsługi kart kredytowych przed oszustwami i oszustwami związanymi z bankomatami. Ogólnopolska sieć bankomatów banku jest obecnie ulepszana do akceptacji kart z obsługą EMV i do końca sierpnia 2018 będzie w pełni gotowa do współpracy z EMV. Ważna Doradztwo Szanowny Kliencie: Uprzejmie informujemy, że ulepszamy nasze systemy. Proszę spodziewać się pewnych zmian w ciągu najbliższych kilku miesięcy, które zostaną Ci przekazane. W przypadku pytań i innych wątpliwości, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta PNB pod numerem (632) 573-8888 lub customercarepnb. ph. W PNB wprowadzamy innowacje, aby służyć Ci Najpierw. Euro Checks obowiązuje od 1 kwietnia 2018 r. nie będziemy już akceptować czeków EURO dla wszystkich rodzajów transakcji. Proszę się odpowiednio kierować. Dziękuję Ci. Czeki w USD obowiązują od 15 czerwca 2018 r. Opłaty za czeki w dolarach amerykańskich zdeponowane na rachunkach PNB na Filipinach to: opłata czekowa FDR - 200 szt. bułeczka czekowa FDR - 30 szt. czek byk Lokata czekowa FCS - czek 40-stołowy FCS - czek zwrotny - 40-próbkowy WAŻNA DORADZKA Naszym cennym klientom Od 21 marca 2018 r. Nie będą pobierane opłaty międzybranżowe od następujących pozagiełdowych transakcji bankowych: - Wpłata - Wycofanie - Sprawdź spłatę - Przelew środków Należy pamiętać, że rachunki walutowe nie są uwzględniane. Dziękuję za kontynuację patronatu. Kontrola budżetu Doradztwo dla konta Naszych cennych klientów, począwszy od 15 czerwca 2018 r., Oddziały zaczną gromadzić 50 funtów za każdy pozagiełdowy wypłatę (przy użyciu dowodu wypłaty) z konta sprawdzania budżetu. Dziękuję za kontynuację patronatu. W PNB jesteśmy tutaj, aby służyć Ci Pierwszym. Zawiadomienie o ustawie o pożyczkobiorcy z Republiki Irlandii nr 9150, tworzącej Korporację Informacji Kredytowej (CIC) oraz jej przepisy wykonawcze, upoważnia do składania i ujawniania podstawowych danych kredytowych (zarówno pozytywnych, jak i negatywnych), jak również wszelkich regularnych aktualizacji lub poprawki do KKW. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się ze swoim bankiem, firmą obsługującą kartę kredytową, spółdzielnią (lub instytucją kredytową wymienioną pod RA 9510). Możesz również odwiedzić creditinfo. gov. ph. i jak na naszej stronie na Facebooku: Informacje o kredytach Korporacja Niezatwierdzenie czeków z błędami, modyfikacjami lub wadami Od 4 stycznia 2018 r. wszystkie banki i instytucje rozliczeniowe nie akceptują już czeków ze skreśleniami, zmianami lub brakami. niezależnie od tego, czy kontrole te są kontrasygnowane przez upoważnionych sygnatariuszy. Jest to zgodne z notatką operacyjną Izby (CHOM) nr 15-460 (zmienioną 15-460A) z Philippine Clearing House Corporation. PCHC opublikowało to memorandum we wszystkich bankach i instytucjach rozliczeniowych w celu dalszej poprawy środków bezpieczeństwa w zakresie obsługi i rozliczania czeków. Harmonogram Bon Demonetalizacji starych banknotów Wymiana starych banknotów (New Design Series) w bankach i BSP zostaje przedłużona do 31 marca 2017 r. Wspomniane banknoty nie będą miały żadnej wartości pieniężnej od 1 kwietnia 2017 r. Tylko seria nowych banknotów, uruchomiona w 2017 roku, może być używana do codziennych transakcji rozpoczynających się 1 kwietnia 2017 roku. Informacja dla Uczestników funduszu PNB Prestige Balanced Fund oraz PNB Peso Fundusz obligacji terminowych Pragniemy poinformować Państwa o zmianie w benchmarku wyników funduszu PNB Prestige Balanced Fund oraz PNB Peso Intermediate Bond Bond Fund. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj. Zawiadomienie o wynikach sprzymierzonych jednostek (AUP) klientów funduszu dolara W ramach inicjatyw racjonalizatorskich produktów grupy bankowej Trust Banking, chcielibyśmy poinformować, że zakończymy działanie Funduszu Dłużnego Jednostek Sprzymierzonych (AUP) z dniem 3 maja 2018 r. Said wypowiedzenie zostało zatwierdzone przez Bangko Sentral ng Pilipinas w dniu 14 marca 2018 r. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj. Opłaty za wyżywienie w kasie Uprzejmie informujemy o zmianach w opłacie depozytowej na rachunku Dollar Time Deposit i Prime Savings. Zmiany wejdą w życie 1 stycznia 2017 roku. Opłaty i opłaty Informujemy, że zmiany w naszych opłatach obciążają utrzymywanie wymogów dotyczących salda, biorąc pod uwagę potrzebę ich dostosowania w wyniku połączenia PNB i Allied Bank w lutym 2017 r. Zmiany, o których mowa, przyjmują Efekt 1 stycznia 2017 r. Bankowość Internetowa Z dniem 8 maja 2017 r. wprowadzamy nową, dodaną funkcję bezpieczeństwa dla transakcji Przenoszenia środków na konto innej firmy. Hasło jednorazowe (OTP) składające się z 6 znaków alfanumerycznych zostanie wysłane SMS-em na zarejestrowany numer telefonu komórkowego w celu dokończenia transakcji. Prosimy upewnić się, że Twój numer telefonu komórkowego został zaktualizowany, abyś mógł wykonać transakcję transferu środków na konto innej firmy. Aby zaktualizować numer telefonu komórkowego: Klienci z Filipin mogą pobrać formularz obsługi technicznej i osobiście przesłać go do oddziału konta wraz z jednym (1) ważnym identyfikatorem. Klienci zagraniczni mogą pobrać formularz obsługi technicznej i przesłać go wraz z kserokopią dowolnego ważnego dokumentu tożsamości bezpośrednio do swojego oddziału poprzez zwykłą pocztę. Dziękujemy za korzystanie z bankowości internetowej PNB. Połączenie banków Ponieważ PNB i Allied Bank nadal dostosowują swoje usługi. Miło nam poinformować, że oddziały PNB wyświetlające doradztwo w zakresie transakcji międzybranżowych mogą teraz przetwarzać wybrane transakcje dla byłych klientów Allied Bank. Proszę przejść bezpośrednio do specjalnych pasów przeznaczonych do transakcji Allied Bank. Ważne porady Należy poinformować o aktualnej ważności karty dla wszystkich nowo wydanych kart debetowych i przedpłaconych MasterCard z dniem 27 lipca 2018 r. Kliknij tutaj, aby uzyskać szczegółowe informacje. Kurs wymiany walut obcych (Forex) Kurs walutowy (Forex) Co to jest Forex Forex lub Foreign Exchange to przeliczenie waluty jednego kraju8217 na inną. Wyświetlane są tutaj kursy wymiany walut, według których jedna waluta zostanie wymieniona na inną. Czy mogę zarządzać transakcjami na rynku Forex w Internecie Możesz zarządzać transakcjami typu "dolar do peso" przez Internet za pośrednictwem Bezpiecznej platformy zabezpieczającej do handlu online (SB Spot). It8217 to platforma, która umożliwia dokonywanie 247 transakcji wymiany walut online, w czasie rzeczywistym, w każdy dzień tygodnia w weekendy i święta. Aby uzyskać dostęp do platformy SB Spot, potrzebne są: Konto Banku Zabezpieczeń Online Zarejestrowane i aktywne konta USD i PHP w SBOL Utrzymanie stanu konta w wysokości 500,00 Inne wymogi dotyczące dokumentów Gdzie mogę zdeponować walutę zagraniczną Nasze konta trzeciej waluty są nieoprocentowanymi kontami oszczędnościowymi, które utrzymuj swoją walutę w bezpiecznym miejscu. Można je otworzyć, korzystając z następujących ofert prawnych: Euro (EUR) Dolar hongkoński (HKD) Dolar singapurski (SGD) Dolar australijski (AUD) Dolar kanadyjski (CAD) Juan chiński (CNYRMB) Jen japoński (JPY) Koreanon Won (KRW) Pakikipagkapwa jest definiowana jako wspólna jaźń lub wspólna tożsamość. Pochodzi od słowa kapwa. podstawowa konstrukcja psychologii filipińskiej. Najbliższym tłumaczeniem jest wspólnota. Łączy jednego z nas i drugiego. koncepcja uznana przez czołowego socjologa za kluczową wartość filipińską. Pakikipagkapwa tkwi w naszej kulturze, naszym etosie. W naszej naturze Filipińczycy są mili, współczujący, dzielą się i troszczą. Chodzi o Ubuntu, podstawową wartość UnionBank, która oznacza, że ​​człowiek jest tylko osobą w stosunku do innych. Jak mówi nasz prezes i dyrektor generalny, Justo A. Ortiz, pakikipagkapwa lub Ubuntu opiera się na silnym poczuciu wspólnoty, integracji, co może prowadzić do wspólnego dobrobytu. Pakikipagkapwa to sposób, w jaki UnionBank i nasi klienci wzmacniają naszą społeczność klientów, partnerów, pracowników i akcjonariuszy. Chodzi o bycie jednym z nimi. Poprzez odpowiednie produkty i usługi, zarówno fizyczne, jak i cyfrowe, dzielimy się zasobami - innowacyjnymi pomysłami, poradami ekspertów, niekonwencjonalnymi rozwiązaniami. Poprzez inicjatywy społecznej odpowiedzialności biznesu promujemy wspólną tożsamość i większą integrację. Internetowa karta debetowa i konto depozytowe Karty kredytowe Posiadamy najszerszy zakres kart kredytowych Bankowość osobista Poszukujesz depozytów, pożyczek lub inwestycji Kredyty konsumpcyjne Uzyskaj szybką akceptację, konkurencyjne stawki i doskonałą obsługę swojego wymarzonego domu lub samochodu. Dla naszych klientów z bankomatem UnionBank Payroll, kliknij tutaj, aby złożyć wniosek o pożyczkę na wynagrodzenia. Zacznij już teraz Osobisty SmartBanking Pomagamy Ci spełnić Twoje marzenia dzięki produktom depozytowym, które oferują największą wygodę, kartom kredytowym, które dają świetne okazje, funduszom inwestycyjnym, które dają wysokie zwroty, usługom przekazu, które mają wiele kanałów, oraz pożyczkom konsumenckim gwarantującym szybką akceptację. Corporate SmartBanking Od nagradzanych usług zarządzania gotówką po najlepsze zarządzanie funduszami i produkty inwestycyjne, nasi eksperci mogą zapewnić rozwiązania SmartBanking dostosowane do potrzeb Twojej firmy. SME SmartBanking Bez względu na to, czy szukasz elastycznego kredytu na kapitał obrotowy, oprogramowania do zapisu, oszczędzającego czas i pieniądze, czy bankowości internetowej do zarządzania funduszami, możemy pomóc Twojej firmie osiągnąć najwyższy potencjał. Obywatelstwo Mamy wyższy cel: sprawić, by Da Diff podniósł poziom życia i spełnił marzenia. Nasza odpowiedzialność wykracza poza zapewnienie solidnych wyników finansowych naszym klientom. Zdajemy sobie sprawę, że jako część większej społeczności, musimy wykonać naszą część, aby zapewnić odpowiednie i zrównoważone środowisko dla wszystkich naszych interesariuszy. Kariera i kultura UnionBank jest domem dla najbardziej innowacyjnych talentów bankowych. Zatrudniamy, szkolimy i nagradzamy naszych ludzi, aby byli SmartBankerami - odpowiednimi, ekspertami i wymagającymi konwencjami. Nieustannie poszukujemy świeżo upieczonych absolwentów, specjalistów od bankowości, a nawet wieloprzedmiotowych talentów, którzy potrafią wymyślić rozwiązania i mają serce do służenia innym. UnionBank na Filipinach jest regulowany przez Bangko Sentral ng Pilipinas. W przypadku pytań i komentarzy, prosimy o kontakt z naszym 24-godzinnym centrum obsługi klienta pod numerem (632) 841-8600 dla Metro Manila 1-800-1888-2277 dla krajowych połączeń bezpłatnych i (IAC) 800-8277-2273 dla międzynarodowych połączeń bezpłatnych połączenia (zapoznaj się z Contact Us dla szczegółów) lub wyślij nam e-mail na adres customer. serviceunionbankph. 1 Upewnij się, że adres witryny wyświetlany w przeglądarce zaczyna się od ebanking. unionbankph i symbolu kłódki () obok niego. Jeśli widzisz coś innego lub nie ma adresu, proszę nie kontynuować i zgłosić się do nas natychmiast. 2 Możesz wpisać hasło lub kod PIN tylko za pomocą wirtualnej klawiatury. 3 Utrzymuj urządzenie wolne od wirusów. Upewnij się, że posiadasz zaktualizowane oprogramowanie antywirusowe. 4 Aby zabezpieczyć swoje konto, zdecydowanie zalecamy unikanie pobierania dokumentów bankowych za pomocą publicznego komputera. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Wytyczne dotyczące bezpiecznego surfowania lub zadzwoń do naszej całodobowej obsługi klienta pod numer (02) 8418600. 1 Upewnij się, że Adres strony internetowej pojawiający się w przeglądarce to Union Bank of the Philippines i obok niego znajduje się symbol kłódki (). Jeśli widzisz coś innego lub nie ma adresu, proszę nie kontynuować i zgłosić się do nas natychmiast. 2 Możesz wpisać hasło lub kod PIN tylko za pomocą wirtualnej klawiatury. 3 Utrzymuj urządzenie wolne od wirusów. Upewnij się, że posiadasz zaktualizowane oprogramowanie antywirusowe. 4 Aby zabezpieczyć swoje konto, zdecydowanie zalecamy unikanie pobierania dokumentów bankowych za pomocą publicznego komputera. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Wytyczne dotyczące bezpiecznego surfowania lub zadzwoń do naszej całodobowej obsługi klienta pod numer (02) 8418600. 1 Upewnij się, że adres strony pojawiający się w przeglądarce zaczyna się od ebanking. unionbankph i symbolu kłódki () obok niego. Jeśli widzisz coś innego lub nie ma adresu, proszę nie kontynuować i zgłosić się do nas natychmiast. 2 Możesz wpisać hasło lub kod PIN tylko za pomocą wirtualnej klawiatury. 3 Utrzymuj urządzenie wolne od wirusów. Upewnij się, że posiadasz zaktualizowane oprogramowanie antywirusowe. 4 Aby zabezpieczyć swoje konto, zdecydowanie zalecamy unikanie pobierania dokumentów bankowych za pomocą publicznego komputera. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Wytyczne dotyczące bezpiecznego surfowania lub zadzwoń do naszej całodobowej obsługi klienta pod numer (02) 8418600. 1 Upewnij się, że Adres strony internetowej pojawiający się w przeglądarce to Union Bank of the Philippines i obok niego znajduje się symbol kłódki (). Jeśli widzisz coś innego lub nie ma adresu, proszę nie kontynuować i zgłosić się do nas natychmiast. 2 Możesz wpisać hasło lub kod PIN tylko za pomocą wirtualnej klawiatury. 3 Utrzymuj urządzenie wolne od wirusów. Upewnij się, że posiadasz zaktualizowane oprogramowanie antywirusowe. 4 Aby zabezpieczyć swoje konto, zdecydowanie zalecamy unikanie pobierania dokumentów bankowych za pomocą publicznego komputera. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Wytyczne dotyczące bezpiecznego surfowania lub zadzwoń do naszej całodobowej obsługi klienta pod numer (02) 8418600. 1 Upewnij się, że adres strony pojawiający się w przeglądarce zaczyna się od ebanking. unionbankph i symbolu kłódki () obok niego. Jeśli widzisz coś innego lub nie ma adresu, proszę nie kontynuować i zgłosić się do nas natychmiast. 2 Utrzymuj urządzenie wolne od wirusów. Upewnij się, że posiadasz zaktualizowane oprogramowanie antywirusowe. 3 Aby zabezpieczyć swoje konto, zdecydowanie zalecamy unikanie pobierania dokumentów bankowych za pomocą publicznego komputera. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Wytyczne dotyczące bezpiecznego surfowania lub zadzwoń do naszej całodobowej obsługi klienta pod numer (02) 8418600. 1 Upewnij się, że Adres strony internetowej pojawiający się w przeglądarce to Union Bank of the Philippines i obok niego znajduje się symbol kłódki (). Jeśli widzisz coś innego lub nie ma adresu, proszę nie kontynuować i zgłosić się do nas natychmiast. 2 Utrzymuj urządzenie wolne od wirusów. Upewnij się, że posiadasz zaktualizowane oprogramowanie antywirusowe. 3 Aby zabezpieczyć swoje konto, zdecydowanie zalecamy unikanie pobierania dokumentów bankowych za pomocą publicznego komputera. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Wytyczne dotyczące bezpiecznego surfowania lub zadzwoń do naszej całodobowej obsługi klienta pod numer (02) 8418600. 1 Upewnij się, że adres strony pojawiający się w przeglądarce zaczyna się od ebanking. unionbankph i symbolu kłódki () obok niego. Jeśli widzisz coś innego lub nie ma adresu, proszę nie kontynuować i zgłosić się do nas natychmiast. 2 Utrzymuj urządzenie wolne od wirusów. Upewnij się, że posiadasz zaktualizowane oprogramowanie antywirusowe. 3 Aby zabezpieczyć swoje konto, zdecydowanie zalecamy unikanie pobierania dokumentów bankowych za pomocą publicznego komputera. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Wytyczne dotyczące bezpiecznego surfowania lub zadzwoń do naszej całodobowej obsługi klienta pod numer (02) 8418600. 1 Upewnij się, że Adres strony internetowej pojawiający się w przeglądarce to Union Bank of the Philippines i obok niego znajduje się symbol kłódki (). Jeśli widzisz coś innego lub nie ma adresu, proszę nie kontynuować i zgłosić się do nas natychmiast. 2 Utrzymuj urządzenie wolne od wirusów. Upewnij się, że posiadasz zaktualizowane oprogramowanie antywirusowe. 3 Aby zabezpieczyć konto, zdecydowanie zalecamy unikanie pobierania dokumentów bankowych za pomocą publicznego komputera. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę Wskazówki dotyczące bezpiecznego surfowania lub zadzwoń do naszej całodobowej obsługi klienta pod numer (02) 8418600.

Comments

Popular posts from this blog

Niekwalifikowane opcje zapasów gaap

Przenoszenie średnia gbp usd

Forex ssrc